Včera proběhla naše šestačtyřicátá beseda s hostem. Strávili jsme perfektní večer s expertkou na strategické řízení B2B marketingu, Markétou Karman.
Další skvělá vzdělávací akce v rámci našeho Mercury Clubu.
Během téměř tříhodinové besedy a workshopu s Markétou Karman jsme se dozvěděli mnoho užitečných informací o B2B marketingu pro malé a střední firmy.
Vše podáno naprosto srozumitelně, podpořeno příklady z reálného každodenního podnikání a s jasným návodem, co dělat a čeho se v našich marketingových aktivitách vyvarovat.
Na základě jejích dlouholetých zkušeností s prací se segmentem SME firem, a to nejen v České republice, jsme od Markéty získali mnoho cenných doporučení, jak můžeme i s omezeným rozpočtem a promyšlenou strategií efektivně zacílit na náš kousek trhu a ušetřit tak čas, peníze i nervy.
Byl to dobře strávený čas ve společnosti skvělých lidí a pod vedením špičkové profesionálky ve svém oboru.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Another great educational event within our Mercury Club.
During almost three hours of discussion and workshop with Marketa Karman we learned many useful things about B2B marketing for small and medium-sized companies.
All presented in an absolutely clear way, supported by examples from real everyday business, and with clear instructions on what to do and what to avoid in our marketing activities.
Based on her many years of experience in working with the SME segment of companies, not only in the Czech Republic, we received many valuable recommendations from Marketa on how we can effectively target our piece of the market even with a limited budget and a well-thought-out strategy to save time, money and nerves.
It was time well spent, in the company of great people and under the guidance of a top professional in her field.
